Pienācis laiks iepazīties ar cilvēku, kas atbild par komunikāciju ar klientiem CreditOn komandā. Ieva jau 2 gadus strādā CreditOn komandā un šobrīd ir vecākā klientu apkalpošanas speciāliste. Sīkāk par sevi un to, kā tas ir - strādāt CreditOn kolektīvā, pastāstīs Ieva.
Kāda ir Tava loma uzņēmumā?
Manos pienākumos ietilpst komunikācija un klientu apkalpošana telefoniski, pa e-pastu, Skype un čatu mūsu mājaslapā. Esmu arī atbildīga par klientu izvērtēšanu un kvalitātes kontroli – respektīvi, citu darbinieku komunikācijas prasmju novērtēšanu. Tas gan prasa daudz laika, tomēr man patīk būt aizņemtai ar darbiem!
Kā Tu nokļuvi CreditOn komandā?
Divus gadus atpakaļ es strādāju līdzīgā, tomēr daudz mazākā uzņēmumā. Tā kā mana mamma ir lietuviete un es brīvi pārvaldu arī lietuviešu valodu, tad strādāju gan ar latviešu, gan lietuviešu klientiem. Diemžēl uzņēmumam nebija plānu augt un attīstīties, sapratu, ka manas izaugsmes iespējas uzņēmumā ir ierobežotas un darbs kļuvis pārāk vienveidīgs, tāpēc sāku meklēt citus variantus. Ieraudzīju CreditOn darba sludinājumu, pieteicos, un mani uzaicināja uz interviju, kam sekoja arī otrā kārta. Pēc otrās intervijas es sajutu lielisku auru ofisā un sapratu, ka tiešām vēlos šeit strādāt. Kad manu kandidatūru apstiprināja, jutos laimīga un priecīga - un tā jau pagājuši 2 gadi, kopš esmu šeit!
Aizraujošākais stāsts/ situācija, kas pēdējā laikā atgadījās darbā?
Ne pārāk sen bija situācija – saņēmu no klienta pieteikumu un, to izvērtējot, zvanīju piedāvāt mazāku summu, par ko klients bija sašutis, kāpēc tā. Laipni un draudzīgi paskaidroju, ka, izvērtējot viņa maksātspēju, tā ir lielākā summa, ko varu piedāvāt. Pēc neilga laika saņēmu zvanu no šī paša klienta un dzirdēju patīkamus vārdus – viņš pateicās par profesionālu apkalpošanu un par to, ka spēju visu korekti un saprotami izskaidrot.
Vēl viena situācija – tas notika iepriekšējā nedēļas nogalē – saņēmu zvanu no klienta, kurš tikko bija nokļuvis auto avārijā un kuram steidzīgi bija nepieciešama nauda, lai segtu izdevumus. Mēs viņam piešķīrām aizdevumu, un vēlāk viņš vairākas reizes zvanīja, lai pateiktos, ka esam palīdzējuši atrisināt radušos situāciju. Ir lieliska sajūta, kad saņem pozitīvas atsauksmes, un tieši šādas atsauksmes uzlabo garstāvokli un padara darba dienas daudz patīkamākas un nozīmīgākas!
3 iemesli, kādēļ Tev patīk savs darbs?
1. Man ļoti patīk, ka varu komunicēt ar klientiem;
2. Es tiešām novērtēju, ka uzņēmums palīdz daudziem cilvēkiem grūtās situācijās, kad ir nepieciešams ātrs risinājums – un mēs tiešām varam palīdzēt;
3. Atmosfēra ofisā ir kaut kas ļoti unikāls un baudāms. Ir nedauz grūti piecelties agri no rītiem, bet katra diena atnes kaut ko jaunu, tādēļ ofisa durvis atveru ar smaidu sejā!
Kāds ir Tavs slēptais talants?
Gleznošana un sports! Agrāk mēdzu gleznot ainavas. Dievinu arī veikbordu – cenšos to darīt katru reizi, kad uzlabojas laikapstākļi. Iespējams, ka vajadzētu arī atsākt gleznot, tas patiešām relaksē!
“Raudāt cilvēks prot piedzimstot. Smaidīt iemāca dzīve.”
S.Palatinskis