YOUR INTERNET EXPLORER IS NO LONGER SUPPORTED

You are using an old version of .
To improve your experience using our website, we strongly recommend to update your browser to its latest version or download one of the following browsers:

Google Chrome (recommended): Download here
Mozilla Firefox: Download here
Microsoft Edge: Only available with Windows 10
Microsoft Internet Explorer (IE10+): Only available with Windows Vista and upwards

Ko darīt, ja aizmirsu pieslēgšanās datus?

Ja esi aizmirsis paroli, sākumlapā nospied pogu "Aizmirsi paroli?" un ievadi savu e-pasta adresi. Uz norādīto e-pastu mēs nosūtīsim Tavu jauno paroli.
Ja esi aizmirsis savu reģistrācijas e-pastu, sazinies ar mums pa tālruni 27250001. Nomainīt e-pasta adresi vari savā Klienta profilā.

Kā es varu nomainīt savu reģistrēto uzvārdu?

Lai īstenotu uzvārda maiņu, Tev jāveic viena eiro centa (0.01 EUR) maksājums uz mūsu kontu, maksājuma mērķī norādot: “Uzvārda maiņa”.
Klienta profilā piereģistrēsim Tavu jauno uzvārdu, kas būs norādīts maksātāja datos.

Kā es varu nomainīt savu e-pasta adresi?

Reģistrētās e-pasta adreses maiņu vari veikt savā Klienta profilā vai veicot viena eiro centa (0.01 EUR) maksājumu no sava bankas konta, maksājuma mērķī norādot komandu "E-pasta maiņa" un savu jauno e-pasta adresi.

Kā es varu nomainīt savu telefona numuru?

Reģistrēto telefona numuru vari nomainīt savā Klienta profilā vai sazinoties ar mums pa tālruni 27250001.

Kā es varu nomainīt savu bankas konta numuru?

Nomainīt reģistrētā bankas konta numuru vari, veicot viena eiro centa (0.01 EUR) maksājumu no sava jaunā bankas konta, maksājuma mērķī norādot komandu "Konta maiņa".

Vai mani dati tiks nodoti parādu piedzinējiem, ja neatdošu aizdevumu laikā?

Mēs darām visu iespējamo, lai Tev nebūtu jāsaskaras ar šādu situāciju. Parādu atgūšanas kompāniju pakalpojumus mēs izmantojam tikai ilgstošu kavējumu gadījumos. Ja Tev rodas grūtības atmaksāt aizdevumu - neklusē, sazinies ar mūsu klientu servisu (t. 27250001) vai parādu piedziņas speciālistiem (t. 27250002).

Kāpēc es saņemu e-pastus un sms par kavējumu, ja laicīgi paziņoju, ka aizdevuma apmaksu veikšu vēlāk?

E-pasti un sms tiek izsūtīti automātiski arī gadījumos, kad iepriekš esi informējis par maksājuma kavējumu. Ņem vērā, ka atgādinājumi satur būtisku informāciju, kura, iespējams, nav minēta telefonsarunā.

Kā rīkoties, ja nespēju tikt galā ar savām saistībām?

Ja Tev rodas grūtības atmaksāt aizdevumu - neklusē, sazinies ar mūsu klientu servisu (t. 27250001) vai parādu piedziņas speciālistiem (t. 27250002).
Pēc padoma vari vērsties gan pie mūsu konsultantiem, gan Latvijas Nebanku kredītdevēju asociācijā.

Kā rīkoties, ja esmu sasniedzis pagarinājuma pakalpojuma izmantošanas limitu ?

Ja Tev klienta profilā uzrādās, ka esi sasniedzis pagarinājuma pakalpojuma izmantošanas limitu, Tu vari:
1) Veikt pilnu esošā aizdevuma atmaksu un pieteikties jaunam aizdevumam;
2) Ja Tev nav iespējas atmaksāt visu aizdevuma summu uzreiz, tad sazināties ar mums darba dienās 9:00-18:00 pa tālruni: 27250002.

Cenrādis

Piedāvāto pakalpojumu cenrādis.
Izziņu sagatavošana*:

  • Izziņa par apmaksātu aizdevumu/saistību neesamību 7.00 EUR
  • Izziņa par saistību apmēru 7.00 EUR
  • Citu dokumentu sagatavošana pēc klienta pieprasījuma 7.00 EUR

*Izziņa tiek nosūtīta uz norādīto dzīvesvietas adresi vai elektroniski parakstīta uz norādīto e-pasta adresi.

Parāda atgūšanas izdevumi:

  • Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzes pārbaude 4.00 EUR
  • Atgādinājuma e-pasta vēstules par kavēto maksājumu 3.00 EUR
  • Brīdinājuma vēstule par kavētām parādsaistībām uz deklarēto dzīvesvietas adresi 7.00 EUR
* Summā ir iekļauts PVN

Ko darīt, ja neesmu apmierināts ar sniegtajiem pakalpojumiem?

Mēs darām visu iespējamo, lai sniegtu Tev visaugstākās kvalitātes pakalpojumus. Ja Tev ir ieteikumi, kas palīdzēs mums uzlabot savu sniegumu, pastāsti par to mūsu komandai, zvanot mums pa tālruni 27250001 vai rakstot uz e-pastu [email protected].
CreditOn.lv © 2007 - 2024